Ügyfélszolgálati iroda tájékoztató!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT TÁJÉKOZTATÓ

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. által üzemeltetett gyöngyösi Ügyfélszolgálati iroda előzetes telefonos időpont foglalást követően személyesen is fogadja ügyfeleit!

Nyitvatartási rend

  • hétfő: 8:00–16:00
  • kedd: 8:00–16:00
  • szerda:             8:00–20:00
  • csütörtök: ZÁRVA
  • péntek:             8:00–16:00

 

Időpontfoglalás: hétköznap 8-16-ig a +36 37/311-894 /1 ügyfélszolgálati telefonszámon

Időpont egyeztetés nélkül ügyfelet nem fogadunk!

  • Személyesen intézhető ügyek:
    • Gyűjtőedény vásárlás / csere
    • Zsák vásárlás
    • Szerződéskötés/módosítás/szüneteltetés vagy megszüntetés
  • Az alábbi ügyek intézése e-mailben, vagy postai úton is történhet!
    • Szerződéskötés
    • Szerződés módosítás
    • Szerződés szüneteltetés / megszüntetés

 

E-mail cím: info.matra@nhsz.hu ; Postacím: 3200 Gyöngyös, Kenyérgyár út 19.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés az alábbi biztonsági intézkedések mellett történik:

  • Egyszerre egy időben csak annyi ügyfél tartózkodhat az ügyfélszolgálati zárt térben amennyi ügyintéző dolgozik, a többi ügyfél a bejárat előtt kell hogy várakozzon. Kérjük, hogy itt is tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot!
  • Az ügyintézés során szájmaszk viselése és belépéskor a kézfertőtlenítő használata kötelező!

 

Kérjük, hogy saját maguk és munkatársaink védelme érdekében a fentiek betartását! Türelmüket és megértésüket köszönjük!

 

NHSZ Észak-Kom Nonprofit Kft.

NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.