Tájékoztató online időpont foglalásról

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket és Partnereinket, hogy 2021. április 19.-től az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. által üzemeltetett gyöngyösi Ügyfélszolgálati iroda előzetes időpont foglalást követően személyesen is fogadja ügyfeleit!

Időpontfoglalás lehetséges:

  • online: https://www.nhszmatra.hu/idopont-foglalas/
  • illetve munkanapokon 8.00-tól 16.00-ig a +36 37/311-894 /1 ügyfélszolgálati telefonszámon.

Előzetes időpont foglalás nélkül ügyfeleket nem áll módunkban fogadni!

Nyitvatartási rend:

  • hétfő: 8:00–16:00
  • kedd: 8:00–16:00
  • szerda: 8:00–20:00
  • csütörtök: SZÜNNAP
  • péntek: 8:00–16:00

Személyesen intézhető ügyek:

  • Gyűjtőedény vásárlás / csere
  • Zsák vásárlás
  • Szerződéskötés/módosítás/szüneteltetés vagy megszüntetés

Amennyiben lehetősége van rá, kérjük, hogy az alábbi ügyeket e-mailben, vagy postai úton intézze:

  • Szerződéskötés
  • Szerződés módosítás
  • Szerződés szüneteltetés / megszüntetés

E-mail cím: info.matra@nhsz.hu

Postacím:      NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.

3200 Gyöngyös, Kenyérgyár út 19.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés az alábbi biztonsági intézkedések mellett történik:

  • Egyszerre egy időben csak annyi ügyfél tartózkodhat az ügyfélszolgálati zárt térben amennyi ügyintéző dolgozik, a többi ügyfél a bejárat előtt kell hogy várakozzon. Kérjük, hogy itt is tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot!
  • Az ügyintézés során szájmaszk viselése és belépéskor a kézfertőtlenítő használata kötelező!

 

Kérjük, hogy saját maguk és munkatársaink védelme érdekében a fentiek betartását!

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

 

NHSZ Észak-Kom Nonprofit Kft.

NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.