Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket és Partnereinket, hogy 2021. április 19.-től az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. által üzemeltetett gyöngyösi Ügyfélszolgálati iroda előzetes időpont foglalást követően személyesen is fogadja ügyfeleit!
Időpontfoglalás lehetséges:
- online: https://www.nhszmatra.hu/idopont-foglalas/
- illetve munkanapokon 8.00-tól 16.00-ig a +36 37/311-894 /1 ügyfélszolgálati telefonszámon.
Előzetes időpont foglalás nélkül ügyfeleket nem áll módunkban fogadni!
Nyitvatartási rend:
- hétfő: 8:00–16:00
- kedd: 8:00–16:00
- szerda: 8:00–20:00
- csütörtök: SZÜNNAP
- péntek: 8:00–16:00
Személyesen intézhető ügyek:
- Gyűjtőedény vásárlás / csere
- Zsák vásárlás
- Szerződéskötés/módosítás/szüneteltetés vagy megszüntetés
Amennyiben lehetősége van rá, kérjük, hogy az alábbi ügyeket e-mailben, vagy postai úton intézze:
- Szerződéskötés
- Szerződés módosítás
- Szerződés szüneteltetés / megszüntetés
E-mail cím: info.matra@nhsz.hu
Postacím: NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.
3200 Gyöngyös, Kenyérgyár út 19.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a személyes ügyfélszolgálati ügyintézés az alábbi biztonsági intézkedések mellett történik:
- Egyszerre egy időben csak annyi ügyfél tartózkodhat az ügyfélszolgálati zárt térben amennyi ügyintéző dolgozik, a többi ügyfél a bejárat előtt kell hogy várakozzon. Kérjük, hogy itt is tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot!
- Az ügyintézés során szájmaszk viselése és belépéskor a kézfertőtlenítő használata kötelező!
Kérjük, hogy saját maguk és munkatársaink védelme érdekében a fentiek betartását!
Türelmüket és megértésüket köszönjük!
NHSZ Észak-Kom Nonprofit Kft.
NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.