Tisztelt Ügyfeleink!
Az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft., mint a térség közszolgáltatójának az NHSZ Észak-KOM Nonprofit Kft.-nek az alvállalkozója, a Közszolgáltatóval egyeztetetteknek megfelelően, tekintettel a koronavírus terjedésének megakadályozása és a dolgozók egészségnek megóvása érdekében 2021.12.01 szerdától határozatlan időre módosítja a gyöngyösi személyes ügyintézést biztosító Ügyfélszolgálat működési rendjét az alábbiak szerint:
Ügyfélszolgálatunkon 2021.12.01-től a személyes ügyfélfogadást határozatlan időre felfüggesztjük!
Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik, az Ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 8-16 óra között elérhető telefonon, e-mailben és postai úton.
A leveleket, megkereséséket postai úton továbbra is fogadjuk.
A Társaságunk felé érkező megkeresésekre, a törvényi előírásoknak megfelelően, 15 napon belül válaszolnak kollégáink. A megnövekedett megkeresések miatt, kérjük ügyfeleink türelmét az ügyintézés idejére.
Kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálattal kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken lépjenek velünk kapcsolatba.
Elérhetőségeink:
Telefon: 37/311-894
E-mail: info.matra@nhsz.hu
Megértésüket előre is köszönjük!
Vigyázzunk Egymásra!
NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.