Fogyasztóvédelmi szervek és panaszkezelés
Az NHSZ Gyöngyösi Hulladékkezelő Nonprofit Kft., A menta kommunális hulladékszállítást végző Közszolgáltató, szolgáltatási tevékenységének gyakorlásával, a fogyasztók védelmének biztosításával kapcsolatos felügyeleti szervei:
Gyöngyös Város Polgármesteri Hivatal Jegyzői Iroda
Dr. Kozma Katalin jegyző
3200 Gyöngyös, Fő tér 13. Tel.: 37 / 510-304
Heves Megyei Bíróság Cégbírósága
3300 Eger, Barkóczy u. 1. Tel.: 36 / 311-611 / 2172
Észak-magyarországi Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség
3530 Miskolc, Mindszent tér 4. Tel.: 46 / 517-300
Heves Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
3300 Eger, Kossuth L. u. 9. Tel.: 36 / 515-598
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Mellett Működő Békéltető Testület
3300 Eger, Faiskola út 15. Tel .: 36 / 429-612 / 122 Fax: 36 / 323-615
Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9 / A.
Tel .: 32 / 520-860 Fax: 32 / 520-862 e-mail: nkik@nkik.hu web: www.nkik.hu
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52. Postacím: 1388 Budapest, Bp. 88.
Tel .: 1 / 459-77-77 e-mail: mekh@mekh.hu
NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.
A Szolgáltató vállalja, Hogy a Fogyasztók írásban érkező megkereséseire a lehető legrövidebb Idő alatt, de a beérkezésüktől számított legfeljebb 15 Napos határidővel válaszol. A kivizsgálást végző Szervezeti Egység indokolt esetben legfeljebb 30 Nappal meghosszabbíthatja a határidőt. Errol a panasztevőt írásban értesíteni Kell.
Fogyasztói Panasz:
A Fogyasztó részéről a Szolgáltató hulladékkezelési tevékenységére vonatkozóan Tett Negatív észrevétel, olyan megkeresés, Amely egyéni jogsérelem, Vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul.
Panaszügyek kezelése:
Minden Szervezet működése Soran előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban a Fogyasztók megalapozott panasszal élhetnek. A Fogyasztói Panasz fogalma alatt a Szolgáltató hulladék kezelési tevékenységre vonatkozóan Tett észrevételt ÉRT. A Szolgáltató a telefonon, személyesen, és írásban érkező panaszbejelentéseket rögzíti és rendezésüket kiemelt feladatként kezeli. A Fogyasztók felvetéseit haladéktalanul kivizsgálja, a feltárt hibákat orvosolja. Rendszeresen elemzi a beérkezett észrevételeket, és a tapasztalatokat felhasználja szolgáltatásai és ügyfélkezelési rendje továbbfejlesztéséhez.
A Fogyasztói panaszok fajtái:
Számlareklamáció: A számlán Szereplő bármely számlaadatra vonatkozó kifogás, Negatív észrevétel.
Jogi Probléma: Szolgáltatási szerződésekkel, szerződésszegéssel kapcsolatos panaszok, és védőterületekre, szolgalmi jogra, illetve más Jogi megkeresésre vonatkozó reklamációk.
Kártérítési igény: A szolgáltatási tevékenységgel összefüggésben előterjesztett bármilyen Anyagi VAGY NEM Anyagi jellegű igény.
Egyéb reklamációk: A Fenti pontokba Nem sorolható panaszok.
Panaszok kezelése: A Szolgáltató nyilvántartja AZ szabadonálló Fogyasztói panaszokat és a hibaforrás kiküszöbölésére Tett intézkedéseket.
Ha megítélése szerint reklamációját a Szolgáltató Nem rendezte kielégítően, a Fogyasztó kérheti kérelmének orvoslását a Fogyasztói érdekképviseleti szervektől, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság helyi kirendeltségétől ÉS AZ Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Regionális Irodájától, Vágy a területi Kereskedelmi és Iparkamara Mellett Szervezett békéltető testülettől, továbbá AZT Bírósági úton érvényesítheti. A békéltető Testület hatáskörébe a szolgáltatasok minőségével, biztonságával és a termékfelelősségi Szabályok alkalmazásával, valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos jogviták Fogyasztói Bírósági eljárásokon KÍVÜLI rendezése tartozik.
Nem minősül panasznak Fogyasztói:
A méltányossági kérelem (részletfizetés, fizetési halasztás), – a tulajdonosváltozás, adatváltozások bejelentése, – a számlamásolat, csekkpótlás kérése, – AZ eseti egyedi számla kérése, – AZ általános bejelenések a szolgáltatásokról (pl. javaslatok, igények jelzése, stb.) – Tájékoztatás kérése.
Az Ügyfélszolgálat tevékenységi körei:
- A Szolgáltató tevékenységéhez Kapcsolódó panaszügyek kezelése,
- Fogyasztók Által bejelentett adatváltozásokkal kapcsolatos feladatok,
- Szolgáltatási szerződések kötése, szerződéses Adatok módosítása,
- Kedvezmények és méltányossági kérelmek ügyintézése,
- Pénztár működtetése,
- Általános Tájékoztatás.
Információ:
NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.
3200 Gyöngyös, Kenyérgyár u. 19.
Tel: + 36/37 / 311-894
Fax: + 36/37 / 500-281
Ügyfélszolgálat Nyitvatartás:
Hétfő: 8.00 – 16.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00-20.00
Csütörtök: szünnap
Péntek: 8.00 – 16.00