Tájékoztatás a személyes ügyfélfogadás szüneteltetéséről 2020.11.16-től

Tisztelt Ügyfeleink!

Az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft., mint a térség közszolgáltatójának az NHSZ Észak-KOM Nonprofit Kft.-nek az alvállalkozója, a Közszolgáltatóval egyeztetetteknek megfelelően, tekintettel a Magyarország egész területén 2020.11.04-i nappal  kihirdetett veszélyhelyzetre, valamint a koronavírus terjedésének megakadályozása és a dolgozók egészségnek megóvása érdekében 2020.11.16 hétfőtől határozatlan időre módosítja a gyöngyösi személyes ügyintézést biztosító Ügyfélszolgálat működési rendjét az alábbiak szerint:

 

Ügyfélszolgálatunkon 2020.11.16-tól a személyes ügyfélfogadást határozatlan időre felfüggesztjük!

 

Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik, az Ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 8-16 óra között elérhető telefonon, e-mailben és postai úton.

A leveleket, megkereséséket postai úton továbbra is fogadjuk.

A Társaságunk felé érkező megkeresésekre, a törvényi előírásoknak megfelelően, 15 napon belül válaszolnak kollégáink. A megnövekedett megkeresések miatt, kérjük ügyfeleink türelmét az ügyintézés idejére.

Kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálattal kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken lépjenek velünk kapcsolatba.

 

Elérhetőségeink:
Telefon: 37/311-894

E-mail: info.matra@nhsz.hu

 

Megértésüket előre is köszönjük!

Vigyázzunk Egymásra!

NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft.